معلم و آموزش نوین

می خواهید گوشی اندروید خود را تبدیل به یک وایت برد کرده، برای توضیح یک درس، تصاویر و غیره استفاده کنید؟ اپلیکیشن WhiteBoard، با حجم کم و قابل دریافت در Play Store، این امکان را به شما می دهد تا با دستخط خود روی گوشی نوشته، و حتی از تصاویر گوشی یا دوربین نیز استفاده کنید. قابل استفاده جهت معلمان و دبیران گرامی، جهت تدریس از طریق گوشی.

جهت مشاهده آموزش اپپلیکیشن WhiteBoard روی تصویر زیر کلیک کنید.

اپلیکیشن وایت برد کردن صفحه گوشی اندروید


تمایل دارید در حین استفاده از موبایل، از صفحه گوشی خود فیلم تهیه کرده و تولید محتوا کنید؟ یا از صفحه گوشی یک اسکرین تهیه کنید؟ ما به شما اپلیکیشن Mobizen Screen Recorder را پیشنهاد می دهیم. که قابل نصب روی انواع گوشی ها(و حتی گوشی های قدیمی تر) می باشد. قابل استفاده توسط معلمان و سایر تولیدکنندگان محتوای الکترونیک. 

جهت مشاهده آموزش اپپلیکیشن Mobizen Screen Recorder روی تصویر زیر کلیک کنید. 

اپلیکیشن Mobizen Screen Recorder


گاهی نیاز دارید روی صفحه گوشی چیزی بنویسید؟ متن نوشته یا طراحی کنید؟ یا اینکه یک یادداشت سریع روی صفحه گوشی اضافه کنید؟ آیا نیاز دارید روی کتابهای الکترونیک و فایل های پی دی اف مطلبی اضافه کرده و به اشتراک بگذارید؟ اپلیکیشن اندرویدی Draw and Write On Any Screen راه حل قطعی شماست. 

جهت مشاهده آموزش اپلیکیشن Draw and Write On Any Screen، روی تصویر زیر کلیک کنید. 

اپلیکیشن نوشتن روی صفحه گوشی


اگرقصد ارسال یک ویدئو با حجم بالا(واتس اپ، شاد، تلگرام، بلوتوث و ...) را روی گوشی دارید؟ به سرعت توسط اپلیکیشن  اندرویدی  VidCompact فایل ویدئویی خود را فشرده سازی کرده و به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن اندرویدی علاوه بر کاهش حجم ویدئو با حفظ کیفیت، امکانات دیگری مانند برش فایل های ویدئویی، تغییر فرمت، فشرده سازی گروهی، فشرده سازی صدا، استخراج صدا از ویدئو و .. را در اختیار شما قرار میدهد. جهت نصب VidCompact، بهتر است نسخه pro اپلیکیشن را از سایت ها روی گوشی دانلود کرد. توسط اپلیکیشن اندرویدی VidCompact می توانید، فایل ویدئویی را روی گوشی موبایل خود فشرده کرده و مستقیما در واتس اپ، شاد و غیره انتشار دهید.

جهت مشاهده آموزش فشرده سازی و ویرایش ویدئو در اندروید به کمک VidCompact،  روی تصویر زیر کلیک کنید.

videocomperess


اگر میخواهید فایل‌های Word, Excel, PowerPoint و PDF را روی گوشی اندروید خود باز کنید، اپلیکیشن OfficeSuite یک انتخاب هوشمندانه است.برنامه OfficeSuite برنامه رسمی آفیس است که برای مشاهده ، ویرایش و به اشتراک گذاری اسناد آفیس مورد استفاده قرار می گیرد. افیس سوییت قابلیت ایجاد ، مشاهده ، ویرایش و به اشتراک گذاشتن اسناد ورد، اکسل و فایل های پاورپوینت و PDF را برای شما فراهم می کند .شما می توانید به آسانی سندی را ایجاد، مشاهده، چاپ و ویرایش کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید!

آموزش اپلیکیشن OfficeSuite در سه بخش آموزش ورد و آموزش پاورپوینت و آموزش اکسل تهیه شده است.جهت نمایش آموزشها روی لینکهای زیر کلیک کنید.

Office suite


اگر قصد دارید روی گوشی موبایل خود تولید محتوا انجام داده، ویدئوکلیپ ایجاد کنید، اپلیکیشن VivaVideo از بهترین گزینه هاست. به طوریکه در کنار سادگی، انواع و اقسام تم ها، و تنظمیات را ارائه می دهد. اکنون می توانید به کمک اپلیکیشن ویوا ویدئو به راحتی ویدئوکلیپ آموزشی یا غیر آموزشی خود را روی گوشی ایجاد کنید، عکس، صدا و فیلم را به دلخواه اضافه کرده و در نهایت با دیگران به اشتراک بگذارید.

جهت مشاهده آموزش اپپلیکیشن VivaVideo روی تصویر زیر کلیک کنید. 

VivaVideo


حتما تابحال برای شما پیش آمده است، که بخواهید یک فایل PDF آماده را روی گوشی موبایل خود تغییر دهید یا متن و عکس به آن اضافه کنید. در اینصورت می توانید از اپلیکیشن Xodo PDF روی گوشی خود براحتی استفاده کرده و اسناد پی دی اف را تغییر دهید.

جهت مشاهده آموزش اپپلیکیشن XodoPDF روی تصویر زیر کلیک کنید. 

xodo