معلم و آموزش نوین

به عنوان معلم یا استاد، به دنبال روشی جهت ایجاد آزمون مجازی هستید؟ وب سایت Testmoz امکانات کم نظیری جهت ایجاد و تنظیم آزمون های آنلاین به صورت رایگان، در اختیار شما قرار داده است، از جمله: ایجاد انواع سوالات تستی، تشریحی و غیره، مشخص کردن ساعت دقیق شروع و پایان آزمون، امکان تصحیح سوالات به صورت دستی و ...

اکنون می توانید آموزش کامل ایجاد آزمون مجازی در Testmoz را در لینک زیر تماشا بفرمایید: 

آموزش ایجاد آزمون مجازی در testmoz


اگر به دنبال امکانی به زبان فارسی، جهت ایجاد آزمون مجازی می باشد، دیجی فرم بهترین گزینه است. امکان ایجاد انواع سوالات و امکانات متنوع به صورت ساده و به زیان فارسی در این سامانه موجود می باشد. آموزش کامل ایجادآزمون آنلاین در دیجی فرم، در لینک زیر موجود است(روی عکس کلیک بفرمایید):

آموزش ایجاد آزمون مجازی به زبان فارسی


اگر به دنبال امکانی به زبان فارسی، جهت انجام حضور غیاب در کلاس می باشد، دیجی فرم بهترین گزینه است. انجام حضور غیاب به بهترین شکل  به صورت ساده و به زیان فارسی در این سامانه موجود می باشد. آموزش کامل حضور غیاب در دیجی فرم، در لینک زیر موجود است(روی عکس کلیک بفرمایید):

حضور غیاب در دیجی فرم


اگر تمایل به ایجاد یک نظرسنجی رایگان در محیط کار یا تحصیل خود دارید، این نوید را می دهیم، که سامانه digiform.ir امکان ایجاد نظرسنجی فارسی را فراهم کرده است. ازین پس می توانید جهت ایجاد نظرسنجی مجازی(آنلاین) برای کارمندان، دانشجویان یا دانش آموزان خود به راحتی از سایت digiform.ir استفاده کنید. شما را به مشاهده این آموزش دعوت می کنیم.

اکنون می توانید آموزش کامل ایجادفرم نظرسنجی آنلاین به کمک سامانه digiform.ir را در لینک زیر تماشا بفرمایید: 

nazar sanji